Politik for behandling af personoplysninger (gennemsigtighedspolitik)
Definitioner
Administrator: FEROPORTO Sp. z o.o med hjemsted i Bielsko-Biala (43-300) på st. Gazovnicha 5, under nummeret KRS: 0000964776, REGION: 521682571, TIN: 5472230589; e-mail: info@ferberg.dk, telefon: +48 632 170 021
Personlige data/data: enhver information om en identificeret eller identificerbar fysisk person gennem en eller flere specifikke faktorer, der bestemmer den fysiske persons fysiske, fysiologiske, genetiske, mentale, økonomiske, kulturelle eller sociale identitet, herunder enhedens IP-nummer. , lokalitetsdata, online-id og information indsamlet gennem cookies og andre lignende teknologier.
Politik: Denne privatlivspolitik.
Dataemne: Enhver fysisk person, der besøger hjemmesiden eller bruger en eller flere af de tjenester eller funktioner, der er tilgængelige på hjemmesiden.
I forbindelse med brugen af vores hjemmesider indsamler og behandler vi dine personoplysninger. Nedenfor finder du detaljerede regler og formål for behandlingen af dine personlige data, der indsamles ved brug af webstedet.
Databehandling af administrator
I forbindelse med sine kommercielle aktiviteter indsamler og behandler administratoren personoplysninger i overensstemmelse med de relevante bestemmelser. Administratoren sikrer gennemsigtigheden af databehandlingen. Administratoren sikrer, at oplysningerne kun indsamles i det omfang, det er nødvendigt til det angivne formål, og kun behandles i den periode, hvor det er nødvendigt. Ved behandling af data sikrer Administratoren deres sikkerhed og fortrolighed samt adgang til oplysninger om denne behandling for de registrerede. I tilfælde af, at der på trods af de trufne sikkerhedsforanstaltninger er en overtrædelse af beskyttelsen af personoplysninger (for eksempel lækage eller tab af data), informerer administratoren de registrerede om en sådan begivenhed i overensstemmelse med reglerne.
Kontakt administrator
Du kan kontakte os på e-mail: eller skriftligt på følgende adresse: info@ferberg.dk eller skriftligt på følgende adresse: ul. Gazovnicha 5, 43-300 Bielsko-Biala, Polen. Den dataansvarlige har udpeget en databeskyttelsesrådgiver, som kan kontaktes på e-mail info@ferberg.dk for eventuelle spørgsmål vedrørende behandlingen af dine personoplysninger.
Persondatasikkerhed
For at sikre datas integritet og fortrolighed har Administrator implementeret procedurer, der kun tillader adgang til persondata for autoriserede personer og kun i det omfang, det er nødvendigt i forbindelse med de opgaver, de udfører. Administratoren anvender organisatoriske og tekniske løsninger til at sikre, at alle handlinger med persondata registreres og kun udføres af autoriserede personer.
Administratoren træffer også alle nødvendige foranstaltninger for at sikre, at dens underleverandører og andre samarbejdspartnere garanterer anvendelsen af passende sikkerhedsforanstaltninger, når de behandler personoplysninger på anmodning fra administratoren.
Formål og juridiske grundlag for administratorens behandling af personoplysninger
E-mail og traditionel korrespondance
I tilfælde af at sende elektronisk eller traditionel korrespondance til administratoren, som ikke er relateret til levering af tjenester til afsenderen eller en anden kontrakt indgået med ham, behandles personoplysningerne i denne korrespondance kun med henblik på kommunikation og afvikling af det spørgsmål, som korrespondancen vedrørte.
Retsgrundlaget for behandlingen er Administratorens legitime interesse, som består i at opretholde korrespondance rettet til ham i forbindelse med hans økonomiske aktiviteter. Administratoren behandler kun personoplysninger, der er relevante for den sag, korrespondancen vedrører. Al korrespondance opbevares på en måde, der sikrer sikkerheden af persondata og andre oplysninger indeholdt i den, og videregives kun til autoriserede personer.
Kontakt nummer
Hvis du kontakter administratoren telefonisk, for spørgsmål, der ikke er relateret til den indgåede kontrakt eller de leverede tjenester, kan vi anmode om personoplysninger, når det er nødvendigt for at løse det problem, som kontakten vedrører.
Telefonsamtaler kan også optages. Opkald optages for at kontrollere kvaliteten af de leverede tjenester og konsulenternes arbejde samt til statistiske formål. Optagelser er tilgængelige for administrationens personale.
Personoplysninger i form af en samtaleoptagelse behandles:
- til formål relateret til kundeservice;
- At kontrollere kvaliteten af servicen og kontrollere medarbejdernes arbejde
Indsamling af data i forbindelse med levering af tjenester eller udførelse af andre kontrakter
I tilfælde af dataindsamling til formål relateret til udførelsen af en specifik kontrakt, giver administratoren den registrerede detaljerede oplysninger om behandlingen af hans personoplysninger på tidspunktet for indgåelsen af kontrakten.
Dataindsamling i andre tilfælde
I forbindelse med de aktiviteter, der udføres, indsamler Administratoren også i andre tilfælde personoplysninger – for eksempel ved forretningsmøder, branchearrangementer eller ved udveksling af visitkort – med henblik på at etablere og vedligeholde forretningsforbindelser. Personoplysninger indsamlet i sådanne tilfælde behandles kun til det formål, hvortil de blev indsamlet, og administratoren sikrer deres passende beskyttelse.
Datamodtagere
I forbindelse med udførelsen af aktiviteter, der kræver behandling af personoplysninger, kan de videregives til eksterne enheder, herunder især leverandører, der er ansvarlige for driften af it-systemer, enheder, der leverer juridiske eller regnskabsmæssige tjenester, kurertjenester, marketing- eller rekrutteringsbureauer .
Administratoren forbeholder sig retten til at videregive udvalgte oplysninger vedrørende den registrerede til de kompetente myndigheder eller tredjeparter, som indgiver en anmodning om sådanne oplysninger, på det passende retsgrundlag og i overensstemmelse med bestemmelserne i gældende lov.
Dataoverførsel uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde
Niveauet for beskyttelse af personoplysninger uden for Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) adskiller sig fra det, der er fastsat i europæisk lovgivning. Af denne grund overfører administratoren kun personoplysninger uden for EØS, hvis det er nødvendigt og med et passende beskyttelsesniveau.
Betegnelse for behandling af personoplysninger
Betegnelsen for databehandling hos Administrator afhænger af typen af ydelse, der leveres, og formålet med behandlingen. Databehandlingsperioden kan også følge af bestemmelserne, hvis de danner grundlag for behandlingen. I tilfælde af databehandling baseret på Administratorens legitime interesser, for eksempel af sikkerhedsmæssige årsager, behandles dataene i en periode, der tillader deres gennemførelse, eller indtil der fremsættes en effektiv indsigelse mod databehandling. Hvis behandlingen er baseret på samtykke, behandles oplysningerne, indtil de trækkes tilbage. Hvis grundlaget for behandling er nødvendigt for indgåelse og opfyldelse af en kontrakt, vil oplysningerne blive behandlet, indtil de ophører.
Databehandlingsperioden kan forlænges, hvis behandlingen er nødvendig for at fastlægge, hævde eller forsvare ethvert krav, og kun ud over denne periode, hvis og i det omfang loven kræver det. Efter at behandlingsperioden er udløbet, slettes eller anonymiseres data permanent.
Indgivelse af anmodninger vedrørende udøvelsen af rettigheder
En ansøgning om at udøve de registreredes rettigheder kan indsendes:
- skriftligt til adressen: st. Gazovnicha 5, 43-300 Bielsko-Biala, Polen;
- på e-mail: info@ferberg.dk
Anmodningen skal så præcist som muligt angive, hvad anmodningen drejer sig om, dvs.
- hvilken ret ansøgeren ønsker at bruge;
- Hvilken proces hører anmodningen til?
- hvilke formål behandlingen af anmodningen vedrører.
Ændringer i persondatabehandlingspolitikken
Politikken bliver løbende revideret og opdateret efter behov. Den nuværende version af politikken blev vedtaget den 1. maj 2023.